JAG ÄR EN VAMPYR,JAG SUGER OCH SPYR,LÅT MIG KOMMA IN,JAG VILL BLI DIN

Nej,nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon,för Jag Mamma och Syster vill komma iväg skapligt tidigt till stan. Får se vad som finns att hitta...hoppas på något fint. På kvällen sover Lousie och Daniela här,kanske Elin? Vi får se. Och kl.6 är det AVATAR som gäller...nej,nu ska jag ta och hoppa i säng,dock kommer jag nog inte somna exakt på pricken...ska lyssna på lite musik först...dock måste jag hinna ta ur hörlurarna så jag inte somnar med det i öronen...inte alls soft och vakna upp till det ärligt talat....jaja,nog med tjaffs. PEACE

They say bad things happen for a reason
But no wise word's gonna stop the bleeding
'Cause he's moved on,while I'm still grieving


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygging!

2010-01-02 @ 11:58:45
Postat av: Jonas

avatar är GRYM :D<3

2010-01-02 @ 13:15:39
Postat av: GgGgGrRrR

MEN MAMMA MIA VAD SNYGG TJEJJ

2010-01-02 @ 16:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0