VI/MOT/THE/WORLD

Yes,nu är bilderna uppe. Varsågod! Iallafall,kanske ska brätta lite kort om den? Ja,inget annat för mig...och när jag ändå håller på kan jag brätta om idag med...! Iallafall,
NYÅR började med ett uppvaknade hos Louise,timmars slöhet väntade sen,sen lite duschande fixande ooosv. Vid kvart i fyra kom Sara,så åkte vi till Daniela,därifån gick vi på-en-gång till Kina resturangen. Treeevligt. Sen kom vi hem,på med klänningarna osv. Sen kom Ida&Astrid. Då pratade vi bara och hade allmänt trevligt,och roligt. Sen kom killarna,då körde vi på samma stämning.Hur trevligt som helst hade vi faktiskt! Sen drog det vidare ner på stan,träffa lite folk(det var knök-fullt med folk..)och kolla på dom fina (dock skitläskiga) fyrverkerierna. TREVLANS. Ja,sen så bar vi oss av hem(dock kunde jag knappt gå,pga mina (då) isklumpar till fötter..),och så somnade vi på stört.
Iallafall,Det var hur kul som helst! Verkligen! Tack alla! 
IDAG började att vi vaknade upp hos Daniela,vid 10 någon gång,då hoppade vi upp och åt frukost,sen softade vi ett bra tag,sen bar det iväg till Mc'donalds..he-he. Sen kom vi hem,softade,och sen drog jag hem. Pappa och Syster som var nykomna hem från Stockholm kom och hämtade mig. Sen åt vi piizza. Mumma..! (Vilka jäkla måltider...HAHA) sen så har jag bara suttit här,och vid TVn. Nu ska jag softa vidare...peace

Nyårs löfte:
*
Inte bryta mina nyårs löften  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0