When it was good,We were sitting on the top of the world

Tjabba! Kom typ nyss hem ifrån stan. Fick med mig ett par trosor och ett läppbalsam bara. Men det är verkligen sjukt,jag hittar aldrig något när jag väl leter efter det. Men jaaaaaaja. Syster och Mor hittade iallafall lite grejer. Sen bestämde vi att vi ska försöka att komma iväg och åka skidor i båsenberga nästa helg. Är så jäkla sugen! Ja,det var väl att som hänt idag. Tack Mamma & Syster för en trvlig runda! Ikväll blir det bara Louise och Daniela som sover här! Emma kanske skulle vart med först,men så blev det inte. Yes. Och imorgon fyller NELLY år! Grattis i förskott hjärtat. Jag saknar dig!
Ja,det var väl allt som jag har att har och brätta...yesbox,peace

I'm still alive but I'm barely breathing.
Just praying to a God that I don't believe in


Kommentarer
Postat av: nelly

va snygg du är gumman!

tack , jag saknar dig med! vi måste ses snart .. <3

2010-01-02 @ 15:57:44
URL: http://nellybargard.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack själv snygging! Det var mysigt!



PUSS

2010-01-05 @ 06:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0